luni, 24 mai 2010

preotii care au slujit la Stornesti


de a lungul timpului la biserica din Stornesti au slujit mai multi preoti,dintre care primul fiind pr.Ioan Simiras un preot bun blajin si cu multa credinta si frica de DUMNEZEU ,a fost instalat din anul 1996 si a slujit la Stornesti pana in anul 2001.Al doilea preot care a pastorit parohia Stornesti timp de 5 ani a fost pr.Cristian Vasile un preot destoinic,foarte credincios,punctual si foarte echilibrat stiind cum sa vorbeasca cu fiecare om in parte si cum sa atraga oamenii la sfanta biserica,un asa preot este greu de intalnit cu rabdarea pe care o are si cu harul ce l a inzestrat Dumnezeu stiind cum sa asculte oful fieecaruia si sa l invete numai de bine.Eu am avut ocazia sa l cunosc cat mai bine atat eu pe sfintia sa cat si sfintia sa pe mine,eu fiind 2 ani paraclisier la biserica din Stornesti iar inca 2 ani cantaret datorita efortul parintelui Vasile Cristian care a avut rabdarea de a ma invata multe lucruri,multumesc Bunului Dumnezeu ca am intalnit un asa preot.Si pe aceasta cale tin sa multumesc si sfintiei sale pr. cristian pentru tot sprijinul moral si material pe care mi l a acordat de a lungul timpului chiar ne mai slujind in aceasta parohie a satului Stornesti.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Contact"

 

Harta Stornesti